Friday, April 22, 2011

Pastry & Cakes

Final Pastry & Cakes( 19/04/2011)
Lecture Chef NOR ASMAWATI BT NOR DIN
org panggil dia Chef Asma

exam start pukul 9.30 pg sampai 2.30 ptg

group member aku dari kiri
jawe, aku. yana, yaya(mak)

Orange Sponge Cakes
ini lah yg aku buat cantik x hehe



Bahulu
buat sampai 2 kali sbb x rasa pahit mula2 buat..



Puding roti 
emmm rasa manis di tambah dgn sauce vanila 


Fruits tartlet
menarikan hehe


ini lah hasil dari exam ari 2 cantikan hehe


dari sudut kiri hehe


Aku bersama hasil exam selama 5 jam hehe


Jung member serumah heheh 
kek dia pun lawa hehe


kenangan bersama Chef Asma


budak2 kelas aku yg ambik exam pastry & cakes pada ari 2 hehe



aku lepas exam 
serabut x hehe

hehe 2 ja nak kongsi dgn hampa hehe
as salam..

No comments:

Post a Comment